A hétfői kezdés nem sikerült, szerdától vasárnapig Siófokon nyaraltunk a barátokkal, el tudjátok képzelni, mi folyt ott négy napig... Az előzőleg elkezdett magán diétám abszolút csődbe ment, viszont ma lemértem magam, 102.6 kiló voltam, szóval még le is adtam 1 kilót a négy nap alatt, pedig volt gyros, pizza, minden, amit ott ehet az ember. Gondolom az egész napi mozgás plusz a reggelig tartó bulik égették a kalóriákat :-) A tegnapi, hétfői napom regenerálódással telt el.

Ma a reggelim 1 csésze kávé + kockacukor lett volna, ez meg is volt, de csak most 14 órakor, eddig dolgom volt. Megittam napközben egy kefirt, remélem, hogy ez nem számít akkora csalásnak.

Az ebédre előírt 2 főtt tojást is nemsokára megeszem, estére egy szelet marhahúst kell grillezni, kíváncsi vagyok, hogy mennyire pontosan tudom felszeletelni az 1,2 kilós marhahúst 250 grammos szeletekre :-)

A lényeg, hogy belekezdtem a diétába, remélem végig is tudom vinni, örülnék neki, ha 13 nap múlva már csak 95 kiló körül lennék. Az aerobikot természetesen most is naponta fogom csinálni, ha lemegyek 95 kiló körüli súlyra, kondiba is elkezdek járni.

Kiegészítés: most 19 óra van. A vacsora még nem volt meg. Gondolkoztam, hogy ezt megosszam-e, de pár emberkének megígértem, hogy jó és rossz tapasztalatokat egyaránt meg fogok osztani. No, a mostanin nincs mit szépíteni, olyan cifra jött rám, hogy alig értem el a trónomig. Nem tudom, hogy a reggeli kefir vagy a délutáni tojás csinálta, de a tény az tény. A hasam kavarog, nem a legjobb érzés az első nap. De mivel egyszer már végigvittem a diétát és ott is hasonlóan éreztem magam 2 héten át, nem fogom most sem abbahagyni, megéri azt a sok kilót :-)

Kiegészítés 2.: Megettem a vacsorát. Hát mit mondjak, szörnyű ez a grillezett marhahús. Pácolva imádom rendes kerti grillen, de így, házi grillezőn... Hányingerem van. Pedig grillfűszerrel is nagyon enyhén megszórtam, mert emlékeztem, hogy rossz. Még rosszabb volt, mint az emlékeimben :-) De nem hánytam, szóval a fogyókúra folytatódik :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://szasanya.blog.hu/api/trackback/id/tr122261845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása