Nagy meglepetésemre tegnapról mára semmit sem fogytam, sőt, a mérleg 98.4-et mutatott. Ha holnapra is ilyesmi eredményt kapok, akkor abba fogom hagyni, eszek egy gyros-t és nekiállok a káposztaleves diétának :-)

A mai nap is eléggé egyszerű lesz, most már nincs olyan, hogy akármelyik naptól is félek, a nehezén túl vagyok. Már így is fogytam 1,5 hét alatt 5.2 kilót, ez tökéletes eredmény ennyi idő alatt. Még legalább 10, de inkább 15 kilótól kell megszabadulnom, de ebben az állapotban már nem szabad felhagyni a diétával, valamit ki fogok találni, ha ezzel a módszerrel megrekedek ezen a szinten.

Kiegészítés: most jutott eszembe, hogy pár éve fogytam én már 18 kilót 2 hónap alatt, mindenféle diéta nélkül. Mindössze annyit tettem, hogy keveset ettem, de bármit, viszont minden nap bicikliztem 30-40 percet a konditeremben, ügyelve arra, hogy 30 km/h felett legyen a sebesség, 10 percenként egyel magasabb fokozatra kapcsolva, és utána néhány gyakorlatot is elvégeztem, hogy formálódjak. Nos, két hónap alatt nemcsak "vékony" lettem, hanem tök jó alakom is volt és teljesen más volt a közérzetem, mint pl. most, amikor fogyok, de csak vékonyodom. Szerintem most is ezt a taktikát fogom alkalmazni, 2 hét múlva kezdődik az egyetem, és ott ingyenes a konditerem és az uszoda is.

A bejegyzés trackback címe:

https://szasanya.blog.hu/api/trackback/id/tr202261855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kata 2010.08.26. 15:45:30

Na mi a helyzet? Már főződ a káposztát? Írj, kiváncsi vagyok hogy állsz a dekákkal.!

Szabó Sándor 2010.08.26. 16:23:54

Most írom a következő bejegyzést, ott leírom, hogy mi történt :-)
süti beállítások módosítása