Úgy látszik, elérkeztem a fogyókúrázók egyik nehéz pontjára; megállt a súlycsökkenés. Nem azt mondom, hogy depresszióba estem és már nincs mit tenni, de eléggé hervasztó élmény, hogy már 3. napja 103,0 kiló vagyok, a sok edzés és a szigorú diéta mellett.

Nem igazán tudom, hogy mit kellene most tennem. A napi aerobikot becsületesen végigviszem, a bevitt kalória- és szénhidrátmennyiségen a minimumon tartom. Szerintem ez is lehet a probléma, mert hallottam róla, hogy a szervezet hirtelen kajamegvonásnál vészhelyzetbe kapcsol és megnöveli a zsírraktározást.

A taktikám az, hogy kijátszom ezt a reakciót. A napi edzést nem hagyom abba, a kajálást ugyanígy fogom csinálni, viszont veszek L-Karnitin tablettát, hogy az edzéseknél jobban izzadjak. Lehetséges, hogy kondi is lesz belőle a napi aerobik után, majd kiderül.

A bejegyzés trackback címe:

https://szasanya.blog.hu/api/trackback/id/tr562261843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása