99.1 kg. A tegnapi grillcsirkének sütés közben iszonyú jó illata volt, de evés közben már más volt a véleményem. A csirke szagától már kiüt a ragya. Nagyon meguntam azt a húst. Azért annyit próbáltam enni belőle, amennyit csak tudtam. A mai nap kemény lesz. Egész nap nem szabad enni, csak estére a bárányt. Remélem találok valahol ilyen húst...

Kiegészítés: voltam most a Metroban, de sajnos bárányhús nem volt. Volt bélszín, viszont csak 1,5 kilós kiszerelésben, és bár akciós volt, az 5500 forint ennyi bélszínért rendkívül jó ár, nem volt szívem annyit kiadni. Inkább megvettem a második legjobb minőségű húst, a hátszínt 2500-ért. Ma ez lesz a vacsi. Remélem, hogy a rostélyosnál sokkal finomabb lesz.

Kiegészítés 2.: mindenképpen jó választás volt a hátszín, össze sem lehet vele hasonlítani a rostélyost. Bánom, hogy nem ezzel kezdtem a diétát. Ma kicsit előrébb hoztam a vacsorát, az egész napi koplalás ha nem is nagyon, de azért kezdte kóstolgatni a gyomromat. Este 6-kor megettem a husit. Azért a grill fűszert nem hagytam ki :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://szasanya.blog.hu/api/trackback/id/tr482261852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T. Erzsébet 2010.08.23. 20:09:43

Szia! Végig olvastam az oldalt!:-)) Te sokat csalsz!!!!!:-))))))))) (viszont nem vagy kezdő). Hajrá most én drukkolok Neked, majd Te is nekem, ha elkezdem, jó?! Szióka! tridaj

Szabó Sándor 2010.08.23. 21:14:01

Sokat csalnék? Csak a zellert nem eszem, de a helyett iszom a csalánteát, szóval ez nem csalás, illetve a húst fűszerezem, de csak nagyon enyhén, mert számomra ehetetlen... Amúgy mindent betartok :) Ezen az egy dolgon kívül milyen csalást vettél még észre? :-) Drukkolok majd amúgy, így a közepe fele kicsit nehézzé vált nekem is a diéta, de jó tudni azt, hogy páran olvassák a blogot és új fejleményeket várnak, lelki pluszt jelent :-)

Szabó Sándor 2010.08.23. 21:14:01

Sokat csalnék? Csak a zellert nem eszem, de a helyett iszom a csalánteát, szóval ez nem csalás, illetve a húst fűszerezem, de csak nagyon enyhén, mert számomra ehetetlen... Amúgy mindent betartok :) Ezen az egy dolgon kívül milyen csalást vettél még észre? :-) Drukkolok majd amúgy, így a közepe fele kicsit nehézzé vált nekem is a diéta, de jó tudni azt, hogy páran olvassák a blogot és új fejleményeket várnak, lelki pluszt jelent :-)
süti beállítások módosítása