Mivel 107 kilóra felhíztam, úgy döntöttem, hogy lesz, ami lesz, de leadom. 95%-ban csak húst, 5%-ban gombát eszem, szóval eléggé kemény fába vágtam a fejszémet, amikor a káposztaleves kúra mellett döntöttem. Kifejezetten utálom a káposztát. Magam nem tudnám elkészíteni, úgyhogy a Gastroyal-os megoldás mellett döntöttem.

Az első napi menüm: 3x olasz kelkáposzta leves, 2x fahéjas almaleves.

Az első adag káposztalevesből lényegében csak a levet ettem meg. Próbáltam a káposztát is, de valahogy nem vitt rá a lélek. Most a másodiknál tartok, éppen elkezdtem volna nyavajogni, amikor a barátnőm fejében – végre – felcsillant a fény, és boldogan kiáltotta: turmixoljuk össze! És milyen igaza volt! Egy pépes levest kaptam, amiben benne van az összes káposzta, ami a fogyókúra lényege. Most is éppen ezt szipogom boldogan, miközben ő spagettit eszik kaján vigyorral a száján.

Az almaleves próbára még kíváncsi leszek, holnap jelentkezem az első nap összefoglalójával.

Pá Mindenki!

A bejegyzés trackback címe:

https://szasanya.blog.hu/api/trackback/id/tr542261827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása