A tegnapi napom meglepően könnyen és kellemesen telt. Csak egy nagyon picit voltam éhes, ami abszolút nem volt feltűnő, a gyros fűszer is finommá tette a húst, szóval szerintem a legkönnyebb napot hagytam magam mögött a 13-ból :-)

Ma 101.2 kg voltam, tehát fél kiló mínusz. Annyit szoktam csalni, hogy light kólát iszom minden nap, egyszerűen rászoktam az évek alatt, jó, ha nem csak vizet iszom. Meg persze a hús fűszerezése, de ez ma nem lesz :-)

Mivel húsevő vagyok, a ma esti paradicsomot valószínűleg majd 100%-os paradicsomlére cserélem, megpróbálok olyat találni valamilyen boltban, ami nem cukrozott. Amivel óriási bajom lesz, az a zeller. 98%, hogy esélytelen, szerintem nem fogom megenni, a Metroban meg nem volt csalántea, amit előírt a recept zeller helyett. Azt is néznem kell.

A "reggeli" megvolt, ebédre saláta lesz. A salátát le tudom gyűrni, majd a sonkaszeletek közé rakom a leveleket. Szerintem ma még bejelentkezek az eredményekkel :-)

Aerobik is volt tegnap, de azért érezhetően gyengébb a szervezetem. Jobbnak láttam 20 perc után abbahagyni, mert rám jött az a szédülős fáradtság. Ennek ellenére jól esett, szerintem ma is beiktatok egy 15 perces hasonlóan intenzív mozgást, többet ér, mint a bicajozás...

Kiegészítés: a mai sonka ebédre nem esett jól. A saláta meg főleg. 1 levelet ettem meg a salátából, sonkából négy vastagabb szeletet. A két tojás még fő, azok még vissza vannak. Kicsit éhes voltam eddig, viszont most fáj a hasam.

Kiegészítés 2.: most majszolom a vacsorámat, ami egy árva zöld alma. Mit mondjak, olyan éhes voltam, hogy még az almát is isteni finomnak tartottam... Aki ismer, az tudja, hogy kb. 15 éve ettem utoljára almát, azóta csak húst. A paradicsomot paradicsomlére cseréltem, természetesen 100%-osra, és néztem, semmi más összetevője sincs, úgyhogy szerintem megfelel. A zellert a boltban megszagoltam és szerencsére hányás nélkül vissza is tudtam tenni, szóval ezentúl minden nap csalántea lesz :-)

Az aerobikot kihagyom, nem érzem magam elég erősnek. Azért gyengének sem, de most tekertem pár kilométert, inkább nem kockáztatok.

A bejegyzés trackback címe:

https://szasanya.blog.hu/api/trackback/id/tr72261847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása