Előre leszögezném, hogy a 13 napból csak 9-et csináltam meg, amit az előző blogomban végig is tudtok követni, azonban azt írták, hogy ennek a diétának nincsen yoyo effektje. Talán ha mind a 13 napot végigvittem volna, nem is lenne, de így...

98,4 kiló voltam, mikor abbahagytam. Arra minden épeszű ember számít, hogy bármit is eszünk, az az ürességtől kongó gyomrunkban súlyt fog növelni, tehát arra számítottam, hogy 1-1.5 kilót "hízok". Most, a diéta befejezése után 5 nappal 101.0 kg vagyok, 2.6 kg többlet. Nem tudom, hogy a kaják nyomhatnak-e bennem ennyit, vagy a fölöslegből is jött vissza, de a tény az tény. Nektek volt yoyo effekt?

A bejegyzés trackback címe:

https://szasanya.blog.hu/api/trackback/id/tr452261380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása