Megy az edzés, a diéta is úgy-ahogy, viszont új dologba kezdek. Holnaptól, szerdától vasárnapig elmegyek a barátokkal nyaralni, de hétfőtől nekikezdek a 13 napos diétának. Pár éve megcsináltam, akkor majdnem 10 kilót leadtam ennyi idő alatt. No most, edzéssel együtt szerintem simán lemegy majd annyi, és a már két hete tartó diéta miatt a hasam is összeszűkült, bírni fogja a kevés kaját. Nagyon várom már a nyaralást, de lehet, hogy vagyok olyan marha, hogy a hétfőt jobban, amikor elkezdhetem a diétát és láthatom a kilók csökkenését :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szasanya.blog.hu/api/trackback/id/tr282261844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása